Agenda

Online workshop
Vaardigheden

Een goed besluit is een afgewogen besluit

Klantmanagers, werkconsulenten, jobcoaches en andere uitvoerend professionals in het sociaal domein nemen iedere dag besluiten over hoe ze burgers ondersteunen en begeleiden. Die beslissingen neemt ieder voor zich weer op een andere manier, is vaak gebaseerd op intuïtie maar vooral ook op ervaring en kennis.

Bekijk evenement
Workshop
Vaardigheden

Waardeneutraal handelen • Regio Oost

Als professional ervaar je dagelijks hoe moeilijk het is om onbevooroordeeld naar (het gedrag van) cliënten te kijken. Toch is dat belangrijk, want als je inschattingen en beslissingen baseert op aannames en stereotypen kun je onvoldoende maatwerk leveren.

Bekijk evenement
Workshop
Gesprektechnieken

Bottom up: in gesprek met je manager • Regio Zuid

Uitvoerend professionals zijn elke dag bezig met het begeleiden van cliënten. Of je je werk doelgericht kunt uitvoeren en je kwaliteiten kunt inzetten voor cliënten, hangt af van meerdere factoren. Een aantal van die factoren kun je zelf beïnvloeden.

Bekijk evenement
Online workshop
Gesprektechnieken

Bellen bij bezwaargevoelige besluiten

Aandacht geven. Investeren in persoonlijk contact en het voorkomen van onbegrip, misverstanden of frustratie. Daarop is de workshop ‘Bellen bij bezwaargevoelige besluiten’ gericht.

Bekijk evenement
Workshop
Vaardigheden

Mens erger je niet • Regio Oost

Je komt, als uitvoerend professional, altijd wel mensen aan wie je je ergert. Het maakt niet uit of je zeer ervaren bent of niet. Erg lastig, zeker omdat je elke cliënt de beste ondersteuning wilt bieden. Je ergeren kost energie en het levert je weinig op.

Bekijk evenement
Workshop
Gesprektechnieken

Bottom Up: In gesprek met je manager • Regio Midden

Uitvoerend professionals zijn elke dag bezig met het begeleiden van cliënten. Of je je werk doelgericht kunt uitvoeren en je kwaliteiten kunt inzetten voor cliënten, hangt af van meerdere factoren. Een aantal van die factoren kun je zelf beïnvloeden.

Bekijk evenement
Online workshop
Gesprektechnieken

Bellen bij bezwaargevoelige besluiten

Aandacht geven. Investeren in persoonlijk contact en het voorkomen van onbegrip, misverstanden of frustratie. Daarop is de workshop ‘Bellen bij bezwaargevoelige besluiten’ gericht.

Bekijk evenement
Workshop
Gesprektechnieken

Bottom Up: In gesprek met je manager • Regio West

Uitvoerend professionals zijn elke dag bezig met het begeleiden van cliënten. Of je je werk doelgericht kunt uitvoeren en je kwaliteiten kunt inzetten voor cliënten, hangt af van meerdere factoren. Een aantal van die factoren kun je zelf beïnvloeden.

Bekijk evenement
Algemene ledenvergadering
Vereniging

Algemene Ledenvergadering 26 november 2020

Op donderdag 26 november 2020 houdt SAM een algemene ledenvergadering (ALV) voor haar leden. Noteer de datum alvast in je agenda.

Bekijk evenement

Onze nieuwsservice

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws en ontvang de agendaservice.